Nu börjar det bli lite ordning......

i mitt syrum,  nu är alla lådor i byrån fyllda med grejer som jag tidigare har haft i pappkartonger, men jag har fortfarande 3 stora kartonger kvar dom innehåller mest växtfärgade garner ( får väl ordna någon lösning till garnet sen)

Det blev toppen bra med Ikeas byrå Hemnes och bänkskivan Pronomen. på bänken står brodermaskinen och skärmattan med linjal samt en korg med pågående arbeten.........ja, det är bara ett pågående som ligger i korgen men det finns fler saker som väntar på att bli färdigsydda.

image524


detta ligger i korgen på byrån + 6 st till bilder, det ska bli en väggbonad men tyvärr så tog
 det ena tyget slut så jag kan inte sy färdigt : (

image526

JAG HAR BRODERAT PÅ LINNETYG OCH ANVÄNT FLERFÄRGAD TRÅD.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej Eva!

Oj... jag kom plötsligt ihåg att jag inte skrivit nåt här när jag varit in och kollat vid flera tillfällen... urbota dumt!!
Du har ju broderat en del redan du...fina grejor minsann! Har du använt linnetyg till alla broderierna... det är ju lite dålig kvalitet på de första bilderna? Tråden är en flerfärgad eller har jag fel?
Jag känner mig lite osäker och kan inte sätta igång... så det blir väldigt bra med våra träffar!
Ha det gott i höstfärgerna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0