Ja, då har man varit på julmarknad.......

Vesterbacken 17- 18 November 2007

I helgen var jag på min första julmarknad som försäljare, det var riktigt roligt.
sen hade jag två duktiga medhjälpare med mig också..........Stort tack till er båda.

Julmarknaden var i Arbrå på  Vesterbacken. I två plan, det var ca 25 försäljare och många, många besökare.
image559

Utomhus kunde barnen åka häst och vagn, det lät fint med alla bjällror på hästen.


image560

Här ska min bror med sina två barn ut på en liten tur med hästen.

image563

Här är vårat bord

image564

Necessärer, julkortsbonader,  ljuslyktor, lace änglar, snöflingor  & löpare , ståltråds hjärtan mm.

image561

vi fick använda en del av scenen för att få plats med allt. väskor , dukar , bonader . halssdukar, sockor  & ljuslyktor.

Vi var även upp till stugan för att titta till.........Oj där var det vintrigt  med frostiga fönster och snö.
image565

image566

Nu får det bli sommar så vi kan åka hit igen : )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0