Idag hämtade jag tyger från Stoff och stil

Ett rutigt och ett randigt tyg, rosa och beiget i färgen.

Av det randiga ska jag klä om stolen i sy rummet eventuellt blir det rutigt på sitsen och randigt tyg på ryggsödet.

image312

Av det rutiga tyget har jag sytt ett draperi till mitt nymålade skåp.
image313

Beställde även tyg och mönster till två tunikor.
image314

Detta är det ena.

Här är det andra, på den ska jag brodera med brodermaskin samt klistra på några Swarowski kristaller runt halsringningen.
. image315
bilden blev lite suddig : (

Tyger och mönster kommer från STOFF & STIL   www.stoffochstil.se


Kommentarer
Postat av: karola

Vafint skåpet blev.Hoppas att tunikorna blir bra ,men det blir dom säkert.Kram Karola

2007-05-30 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0