En ideé

Fick hem STOFF & STIL katalogen som jag beställt  med den var det även en katalog med Hemtextilier för 2007. 
Det var flera ideer i katalogen som jag fastnade för,  linnekuddar med monogram och spets.
image285

OBS! Bilden lånad från STOFF & STIL KATALOGEN.

Nu har har jag broderat monogrammet på brodermaskinen.
Linnetyg och vit brodertråd, broderiet kommer från Embroidery Library.
broderiet var i 5 färger men jag valde att brodera i bara vitt.

image286

men jag hade inte tillräckligt med linneyg hemma så jag kan inte sy färdigt.

image287

Spets som jag skall sy runt monogrammet har jag ....så nu är det bara tyg som fattas.
(jag ska nog sy en kudde med vingar.)

Kommentarer
Postat av: karola

Det blir nog fina kuddar av det.Kram Karola

2007-05-13 @ 18:30:39
Postat av: Elisabeth

Oh, så fint det kommer att bli!

2007-05-13 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0