På "G" just nu.......

Har styngnsatt mitt första broderi efter att ha ritat ett mönster på en tulpan som vi har på våra
V-rumsgardiner.
Tulpanen på duken (ca 15 cm) är lite mindre än den på gardinen (ca 20 cm).

image221              
V-rumsgardinardin   
                                                                                    
 image222                                                                                                  Broderad löpare, bild på hela löparen kommer när jag fållat kanten runt om.
Jag har funderingar om jag ska fålla den med en vingnål ( i symaskinen)
men jag har ingen sån hemma så det kanske tar någon dag innan den blir helt färdig.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snyggt!!!!

2007-03-20 @ 18:40:32
URL: http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Irene

Riktigt, riktig fina tulpaner

2007-04-05 @ 20:36:06
Postat av: Lena (sylena)

Å,så fint det blev.

2011-03-30 @ 14:47:07
URL: http://sy-lena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0