Fyndat på Antikmässan

Dagens fynd....................



image203

Efter en lång och skön promenad i det vackra vädret med sambon så hittade jag det jag gick dit för att leta efter
träspolar (till spinnrock) dom kostade 10:- / st det tyckte sambon 
var billigt, innan jag hann blinka hade han betalat för dom : )

Tyvär så hittade vi bara två st. denna gång...................men det blir väl fler tillfällen.

-Vad jag ska ha dom till ?

Jo att linda upp alla mina spetsar, brodyrspetsar och band på. inte bra praktiskt det är vackert oxå.

image204

Håll med om att det ser vackert ut , dessa rullar ska dekorera mitt nya syrum som jag just nu håller på att inreda .
(allafall i tanken /huvudet).
Temat i sy rummet ska vara vitt, lantligt med en liten gammeldags känsla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0