UNDERBART TYG........

image434
Det här tyget "FLOWER SHOW" från BENARTEX www.Benartex.com har jag köpt på Sybutiken Pastellen i Gävle för ett bra tag sedan för att sy en väska av . Nu har det legat och "mognat"  så i går började jag sy en väska.

För att göra väskan lite stadigare har jag strykit på Superstabil på baksidan av tyget, handtagen (plast) kommer även de från Pastellen samt dekorationshjärtat.

image435
Så här blev den.........

image436

Närbild på väskdekoration.

image437
Innerficka med dragkedja samt en liten dekoration i form av en trekant.

image438
På motsvarande sida så har jag sytt 3 st fickor i varierande storlek. sen har jag även sytt ett band av det enfärgade tyget där ena änden är  fastsytt i fodret och  den andra änden är det en Karbinhake fastsytt så att det lätt att hålla reda på nycklarna. ( ingen bild på detta)

Kommentarer
Postat av: karola

va fin den blev väskan. Karola

2007-08-13 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0