Trevlig Valborg på er alla!

image266

Idag firar jag Valborg med att sitta i syrummet och brodera på brodermaskinen, inte lider jag av det heller.....
sambon jobbar till kl 21.00 ikväll så jag har några timmar att sitta i syrummet och njuta..........

Just nu broderar jag (jag sitter vid datorn och maskinen broderar ) vattenkannan med tulpaner som är på bilden ovan det blir nog lite prästkragar med nyckelpigor som bårder oxå.
Broderiet kommer från Embroidery Library   broderi nr: 134078.

image267

Eventuellt blir det denna bård oxå oxå den från Embroidery Library  broderi nr: 133498.

VAD DET SKA BLI?..............Det får du se om du tittar  in lite senare på min blogg .

Kommentarer
Postat av: karola

Trevlig valborg önskar fam ebbefjord.det blir spännande att se va det blir av broderiet. kram Karola

2007-04-30 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0