Änglar finns.....

iallafall på min lilla tygpåse.....................

image248
( G:et och L:et kom lite väl nära varann i ordet änglar, men jag hoppas du ser vad det står)

ÄNGLAR FINNS  . . . . . .MEN DOM ÄR FÅ.

Fick en påsk hälsning från en broderisida med ett ängelbroderi satte genast tyg i brodermaskinen och broderade  ut den. sydde sen en liten tygpåse .
Till vad vet jag inte ännu ..... kanske någon ängel får den med två flaskor vitt eller jag syr vidare på den så det blir en trådskräps påse vid symaskinen....det visar sig så småningom.

 En närbild på broderiet. Klicka på bilden så blir den större.

Kommentarer
Postat av: karola

Va söt den blev!!! Kram Karola

2007-04-09 @ 10:02:44
Postat av: Eva

Tack Karola.... :)

2007-04-09 @ 11:06:25
Postat av: Lotta Öhlén

Åhhhh så otroligt söt,,den gav mej en idé,,,som vanligt när jag kikar på dina sidor så får jag massor av inspiration :)

2009-11-18 @ 11:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0