Kudde till syskonbarnet

Kudde till syskonbarnet

Det är alltid kul att leka med datorn.........
Var en sväng och handlade idag. kom då på att jag skulle prova T-shirt Transfers. Man skriver ut motivet med datorns skrivare låter det torka en stund, stryker på bilden på tyget.

  5 ark för 120:- på COOP FORUM.
                             Bra beskrivning på svenska medföljer.

   Närbild på ena hörnet. blommorna och bladen är gjorda på samma sätt som jag gjorde  löven på, som jag visat tidigare. Dom är inte fastsydda i kanten utan bara i mitten på blomman, då blir det lite 3D. Tygerna jag valde kommer från Stofklubben (TEMA-PAKKEN) , Augusti månads tyg.
www.stofklubben.dk

Kommentarer
Postat av: maria

Tjenis bruden!Attans vad duktig du är!!! Det är en fröjd att se alla fina saker du gjort. Kram Mia,Tomas,Lillsyrran och Håkan.

2006-09-30 @ 23:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0