Ett av mina projekt är nu klar .....

Nu kan jag snart se vår bäddsoffa som strår i syrummet. Har just sytt klart ett
av mina projekt.
Men kvar på soffan ligger fortfarande tyger, sambons myspläd den ska bara
monteras ihop med baksidan, en jullöpare med applikationer har lite
langettsöm kvar samt några bårder & montering, två bordstabbletter
med julmotiv den ena är snart klar har
lite handsömnad kvar på den samt den andra som jag inte har börjat på
ännu. PLUS LITE FLER PROJEKT.

Jag beställde julpaket från "Stofklubben"(Tygklubben), 16 st olika jultyger (50x55cm)
= 4 metertyg 299:-dk. lite av detta har jag nu sytt av , det blev en cirkelduk,
mönster från Quiltdesign  ( www.quiltdesign.se )
P.s tyget med julrosor på  var med i julpaketet men det har jag
beställt mer av så jag kunde använda det som bård.

Julduk



Mönster från Quiltdesign.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0