Kuddfodral........igen!!!

Såg en passande text till mig som gillar änglar. Så det var bara att sätta sig vid datorn och leka lite med broderiprogrammet.

(Oj vad fel det kan bli ibland.....När man gör inlägg via mobilen och inte kollar vad man skrivit..........
och man missar mellanslagen då skriver ju mobilen det den vill ;)
"Så det var bara att sätta Sigrid datorn och leka lite med broderiprogrammet"
"Sigrid" brukar jag inte sätta vid datorn tycker det är så roligt att sitta vid datorn själv så nån Sigrid får inte sitta där)



Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vem är Sigrid?? Jag som trodde att du fixade din grejer själv!! :D hon är duktig att få till det i alla fall ;)

Kram

2012-05-20 @ 15:07:33
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.se/
Postat av: Irmeli Sjölander

Jag visste väl att du hade en hjälpreda! Det är därför du hinner sy så mycket!!!

2012-05-21 @ 19:04:29
URL: http://morochdotter.webblogg.se/
Postat av: Lotta Öhlén

Otroligt söt !



Ha de bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0