Blandat inlägg..........

I går sydde det sista på utklädnings kläderna till förskolan.
Polisskjortor. Svårt att fota med blixt då reflexen lyser som en strålkastare ;)

Jag ska sy prinsessklänningar. jackor/skjortor till brandmän och lite annat.


Tulpaner, tulpaner, tulpaner fick två härliga buketter av sambon i går.
Krispiga härliga tulpaner är vår för mig.


Två tulpaner fick inte plats i vasen med dom andra så dom virade jag runt och lade ner i en liten konjakscupa.
Tror det blir fint när tulpanerna slår ut.



Ljushus med belysning. Bild lånad från Ellos dock lite otydlig ;)
kommer nog på måndag, då får den stå i rumsfönstret. så det blir lite nytt även där ;) 

Tulpaner och vår.......... Nu när det börjar bli ljusare ute så vill jag gärna ha lite nytt i fönstren.
Jag har julgardinen uppe i köksfönstret ännu, men har varken haft tid eller kunnat putsat fönstren pga kyla och sen har jag inte hunnit sytt nya gardiner heller.
Men det ska väl hinnas med det oxå. blir nog någon form av hissgardin............det är planen i allafall.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad glada ungarna ska bli när de får så fina utklädningskläder! Jag ser fantasin flöda hos dem! Och visst är det härligt med tulpaner, man får en liten glimt av vår tycker jag...

2011-01-30 @ 07:21:20
URL: http://sannessmasaker.blogspot.com/
Postat av: Carina

Vad roligt att sy utklädningskläder till barnen.

fin polisskjorta

2011-01-30 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0