Den här kan du säkert göra något roligt av...............


sa Linda till mig när hon kom med en gammal lampskärmsstomme.



Lampskärmsstommen har nu stått på bordet i mitt syrum ett tag...................tills jag köpte en tidning med lite tips på vad man kunde göra av loppisfynd. Allers nr 29, 15 juli 2010.
Men som vanligt gör ju jag på mitt vis :)) jag sydde en tub med spets och tyg, vek ner en kant och gjorde en kanal upptill och nertill på tuben trädde i resårband och gjorde en knut.


Letade fram lite band, spets som blev över när jag sydde en kopia på en underklänning samt lite vitt prickigt tyg.


Ja så tokig blev den inte.................... ; )
Dekorerade med en rosett och en rosa ros samt ett hjärta.

Får kolla på loppis om jag hittar en passande lampfot.


Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Meen så söt den blev :)

Oj va du är duktig o full av fantasi .



Ha de bäst

2010-07-24 @ 18:24:30
URL: http://www.quiltis.zoomin.se
Postat av: Sanne

Jomenvisst blev det något roligt av den! Jättesöt! /Sanne

2010-07-29 @ 21:25:39
URL: http://sannessmasaker.blogspot.com/
Postat av: Marie

JAG HAR EN FRÅGA OM NÅGOT HELT "UT I DET BLÅ"

SÅG ATT DU SKREV OM ATT DU STRÖK PÅ NÅGOT DU KALLADE SUPERSTABIL.

vAD ÄR DET OCH VAR KAN MAN FÅ TAG PÅ DET??



HA DET GOTT!



Marie / [email protected]

2010-08-31 @ 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0