Överaskning 1,2,3,4,5

under några dagar den här veckan  så fick jag många överraskningar när jag kom hem.
( eller jag vat ju att dom kommer, tidningarna men det är alltid lika kul att bläddra i)
Först var det Fat Quarter som kom (En Quilttidning)



dagen efter kom Tidningen Lantliv och Hemtrevligt (tidningar)



och i torsdags kom Stoff & stil (tygkatalog)


Trevlig läsning när man kommer hem från jobbet.................


Och idag när jag kom från jobbet fick jag en vacker höstbukett av sambon.



Rosor, Astrar, Nejlikor,Gerbera och grönt fint inslaget i cellofan med oranga snören.

TACK MIN KÄRA K

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Trevligt med något annat än räkningar... Och alltid lika roligt att få en fin bukett!

2008-09-08 @ 22:24:58
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0