Roligt med tips och ideér



Man får mycket tips och ideèr till saker att sy genom att titta på bloggar och gå in på bloggar via länkar som kommenterat på min blogg osv. Så var det i detta fall.

Tone hade kommenterat i min blogg.......
 http://2nes-quilt.blogspot.com/  
(Tone! hoppas det går bra att jag länkar till din blogg annars får du säga till)
Jag var sedan ut på hennes blogg och såg en söt liten påse med knappar som hon vunnit, länkade mig vidare och såg några bilder på hur man gör påsen..... fanns ingen text.

Nu har jag sytt en mini påse och en stor påse
samt gjort en beskrivning på hur man syr denna påse.

Lätta att sy och snabbt går det :))

Är du intresserad av mönstret???
kontakta mig på [email protected] så skickar jag en PDF-fil

Skriv din mailadress i mailet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0