Ljuspåsar...........

Det står inte på...............så är julen här.





En sann vän sträcker ut sin hand och rör vid ditt hjärta


En spets i rosa


Stygnsatte två hjärtan som jag broderade med samma rosa nyans som spetsen.


Nu har jag tagit reda på flera bitar i vitt som legat. så dessa är sydda med en skarv/söm i botten.
Men de jag ska sy sen syr jag utan skarv/söm ;) glasburken står stadigare om man slipper sömmen mitt under.


Nu är det dags att börja samla glasburkar ;)


Julglädjen finner du inte under granen utan i ditt hjärta

Det finns många kloka och fina ord på nätet  :o)

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Så otroligt fina ljuspåsar !



Kramar

Postat av: Bibbi

Oj... vilken fart du har nu då... har du hittat duracellbatterier?

De är jättefina dina påsar!!

Kram!

2011-10-16 @ 21:45:32
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Fina!!!

2011-10-16 @ 22:27:07
Postat av: Irmeli Sjölander

Du är en riktig poet du! Jättefina... det börjar ju bli dags att tänka på lite julklappar, eller hur? Ses snart, kram från Irmeli

2011-10-17 @ 17:41:17
URL: http://morochdotter.webblogg.se/
Postat av: Lotta Öhlén

Men å så söta påsar :)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0