Stygnsatte en liten duk före jul...........

Provsydde och kunde fort konstatera att mer tid vid datorn och Digitizer programmet behövs..........


Ett in-the-hoop broderi............13x14 cm är dukens färdiga mått.



Jag ritade formen på själva duken i Paint och stygnsatte, sen letade jag reda på några julbroderier(julstjärnorna)
Kanten runt duken måste jag försöka få till................men vet inte riktigt hur : (
Den behöver bli mycket bredare. Men jag får väl leka lite med stygnsättningen så kanske det ger sig.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du får fila lite med brodersaxen så ska du se att den duger att ligga nånstans!! Den är jättefin och du är duktig du!

GOTT NYTT ÅR!

2011-12-30 @ 23:42:17
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0