Lite ditt och datt....

Ett trevligt paket mötte mig vid dörren när jag kom hem från stugan:)



Paketet innehöll rött Linnetyg, en mellanspets och en uddspets samt rutig snedslå.


och...................

Tre mönstrade tyger
och..............

Ett tyg med frukter och en blå spets.
TACK!!! min sy vän Anneli.


Köpte en "bra att ha byrå" på Rusta för 99:-(finns i många olika modeller) som jag ska ha lite "nära till hands saker" vid symaskinen.
Jag ska märka upp alla lådor så att man lätt hittar det man ska ha.
En låda är uppmärkt................


Jag har börjat sticka strumpor................första gången som jag stickar strumpor, har aldrig lärt mig sticka strumpor. Tycker det är dags nu ;) Hittade ett lätt mönster på nätet.
http://textilhantverk.ifokus.se/articles/4d715634b9cb462239068475-spiralstickad-strumpa-utan-hal  
här stickar man ingen häl :) så jag tror att det äntligen ska bli ETT PAR strumpor.

Fick massor av ullgarner av mamma när jag var uppe i stugan, så nu har jag att göra i veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vilket härligt paket du fick... undrar just vad det kommer att bli av det!? Du hittar säkert på nåt om jag känner dig rätt!

Kram Bibbi

2011-08-14 @ 18:29:07
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com
Postat av: Sanne

Paket är det bästa som finns! Och lycka till med strumpstickningen.

2011-08-21 @ 14:43:56
URL: http://sannessmasaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0