Ibland blir det inte som man tänkt sig ; )

Jag hade planerat att jag skulle sy en väska/kasse..........
men nu tycker jag den blir alldeles för stor för en väska, så det slutar nog med att det blir en kudde.


Broderiet kommer från Advanced Embrodery Designs, broderade med vitt på svart tyg sen gjorde jag en passpoal i vitt, och avslutade med lappteknik runt om.

Det blev lite mer sytt av samma tyger som ovan........

Stack & Slach teknik en både snabb och rolig teknik.....vad det ska bli??? ja det får vi se ;)
Beskrivning på Stack and Slach hittade jag på http://www.miasquiltbod.se
Jag har använt mig av denna teknik tidigare då gjorde jag en duk  och en pläd.


Skridskor broderade i vitt på svart tyg. Jag ska sy ett kuddfodral av detta broderi.
Lite lappteknik och eventuellt blir det lite spets och knappar oxå.
Broderiet kommer från EL.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej snyggt hade jag vetat om din sida för ca 5 år sedan skulle jag beställt till dottern som åkte konståkning

2010-10-26 @ 12:52:52
URL: http://www.curlingmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0