Trot eller ej, men det blev en till necessär............

Kom på att jag kanske skulle ha en necessär jag oxå  ;)


Så jag letade fram lite tyger ur tyglådan och hittade en liten bit av favorittyget med vit botten och små rosor, ett rosa tyg till kantning, blommor/droppar och det fick även bli en bit jeanstyg från en jeansklänning(jag tror det varit fuktigt i garderoben så jag kunde inte ha den längre :)) 

Broderiet med fonten kommer från Husqvarna Layered Raw Edge Letters #221


Till den här necessären har jag även använt mig av superstabil för att göra necessären stadigare.
Mönstersömmar på både fram och baksidan.


Baksidan

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Precis lika söt som dom föregående :)

2010-05-29 @ 14:09:47
URL: http://www.quiltis.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0