Jag hoppas att ni inte tröttnar ;-)

Tröttnar på alla mina necessärer, men har man en gång smittats av "nessefeber"...................men det är en feber jag inte vill vara utan.

Jag köpte en necessär på Dollar Store för 10:-. Modellen har jag sytt tidigare men jag tyckte den här var så perfekt i måtten. Så jag tog fram måttband och mönsterpapper och gjorde mig ett eget mönster.


Fick ett fint tyg från en kompis med Änglar, som jag ska sy en bonad av, men en av bilderna tog jag till denna necessär. bilden har jag sytt fast med en langettsöm.


mått: 15x 9,5 djup: 7,5 cm




Necessär från "Dollar" och min egen sydda.

Nu ska jag bara sy en till necessär.
Sen lovar jag göra ett uppehåll för sen ska jag sy en Tilda Godnatt-ängel

Kommentarer
Postat av: Bettan Holgersson

Kanon fiiiin!!! Det är kul när man kan "göra om lite".

2010-05-05 @ 07:21:11
URL: http://sytanten-bettan.blogspot.com
Postat av: Lotta Öhlén

Kanon fina "neccar" allihopa Eva :)

Har man kommit in i ett "necce" stim är det jätte svårt att ta sej ur.

Det är ju såå himla roligt att sy dom.

Sy du så länge det är roligt.

Fin modell på " dollar neccen "



Kram kram

2010-05-05 @ 07:22:55
URL: http://www.quiltis.zoomin.se
Postat av: MissStorm

Ojojoj, var får du plats med alla necessärer?! Men inte tröttnas vi! Kul med så olika varianter! Tror att min favorit av de senaste är den bruna. Fast den här modellen är hemskt fin också.

2010-05-10 @ 21:49:39
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0