en påse med bild och lite spets

Tänkte jag skulle sy klä om en gammal lampskärm och som dekoration ha en bild på tyget.
Men jag insåg ganska snabbt att lampstommen var för liten för transferbilden jag hade.

Det fick bli en tygpåse med bilden istället..................

Mått ca bredd 21 cm x höjd 26,5 cm


Jag sydde på en liten ängel, en bit spets och en tygremsa med rosablommor.
Gillar inte dessa transferbilder då de blir plastiga. Men eftersom jag tyckte bilden var söt och jag snart har slut på mitt BJS 2000 så fick det bli så här ;)



Så här ser tygpåsen ut när man drar ihop bandet................

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Men guuuuuuuuuuuuuuu vikken söt påse :))

2010-05-21 @ 21:24:15
URL: http://www.quiltis.zoomin.se
Postat av: Anelia

Oj så fin påse du har gjort med riktigt söt flicka !

Ha en fin helg!

2010-05-22 @ 12:46:39
URL: http://ateljeanelia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0