sorterade lite bland mina tyger......

och hittade en del som går att använda till en "Rosenkvillt"
som jag har gjort ett inlägg om tidigare. Men får komplettera med några tyger till, för det är inte mycket kvar av de tygerna som finns på bild :(


Tygerna jag skickade efter från Wahlmans textil i Gnarp för ett tag sedan var lite i skarpaste laget för det jag tänkt mig.
Vill oxå ha in något broderi i kvillten, brodera några rosor
på det enfärgade tyget(off White)

  Tyger från Wahlman Textil, lite fel rosa färg mot det andra tygerna.

    
de block jag tänkt använda mig av.

Alltid roligt att planera ....................men sen om det blir något av mina planer det får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Anns Gröna

WOW! Vilka tyger!!! Har letat efter rosentyger för att göra en quilt till sovrummet, men utan att lyckats. Har tydligen letat på fel ställe! Finns "dina" stället på nätet eller bara via katalog/butik?

Kul att sortera och planera för sina tyger - det har jag gjort under ledigheten.

Hälsn

Ann

2010-01-07 @ 13:06:17
Postat av: Anonym

Hej Ann!

De flesta tygerna kommer från Sybutiken Pastellen i Gävle, några tyger köpta på Syfestivalen i Kista. Det gröna från Usa, ja, lite hopplock från lite olika ställen, hittar jag ett fint tyg köper jag en bit och lägger på hög :)

2010-01-07 @ 13:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0