Man blir lätt sittande..............

Ibland blir jag sittande framför datorn, den ena broderisidan leder till den andra och vips så hamnar man på en sida man inte varit in på förr...................det hände idag.

Dom hade fina broderier, även gratis broderier. Det tackar vi för ;)

Här är en länk till sidan.

http://en.embgallery.com/catalog/all-designs 

Här är ett av gratis broderierna jag laddade hem.

Ett fotobroderi. Lång tid tog det att brodera, men oj vad det blev fint.
Det tog nästan 3 timmar att brodera. Med bara 3 färger så maskinen skötte sig i stort sett själv ;)


Jag vet inte vad jag ska göra av broderiet men det löser sig.
Broderiets mått 13,5x19 cm, jag har förminskat broderiet så det skulle få plats i min 14x20 ram.

Kanske kan jag kombinera ihop broderiet med de svarta banden jag köpte i december.


Det lutar åt att det blir en kudde/kuddfodral......................


Kommentarer
Postat av: Bettan Holgersson

Mycet fint!ka nog gå in och kolla på den sidan. Visst är det roligt när man hittar lite nya sidor. Själv lägger jag "mina" nya sidor i sidebaren under "Länkar och bloggar jag kollar in på ibland".

Tevlig helg Karm sytanten

2010-02-05 @ 19:23:42
URL: http://sytanten-bettan.blogspot.com
Postat av: Lotta Öhlén

Vikket härligt broderi :)



Ja tänk så mycket det finns att hitta när man sitter vid datorn o surfar.

En oändlig värld.

Trevlig helg

Kram

2010-02-06 @ 06:54:22
URL: http://www.quiltis.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0