Jag har broderat men glömt att fota :(

Fick en beställning på att brodera kungakronor på örngott, Vitt på vitt.
Gjorde även ett monogram på ett örngott, vitt på vitt. men som sagt glömde jag att fota.....................

Här i Gävle har det snöat massor och varit riktigt kallt men vad jag njuter, det är ju så otroligt vackert.

Försökte fota lite från balkongen för träden utanför är så fina nu. men dels var det mörkt och att hålla kameran stilla i kylan var inte det lättaste :) så det blev många bilder tagna.

Nu när jag gick igenom de tagna bilderna så såg jag jultomten :))

Kyrktoppen (Staffanskyrkan) =tomtensansikte och luva.
Ögon=kyrktornets klockor.
Skägg= träd täckta med snö
Alla vita prickar , ja det är en del av alla snöflingor som föll i går kväll.


Jag gillar vintern, ja alla våra årstider har sin tjusning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0