God jul..................

En God Jul & Ett Gott Nytt År önskar jag alla mina bloggläsare.



Oj så lite jag gjort inför denna jul, knappt något julpynt, julgardiner i köksfönstret och adventsljusstakar i fönstren och två tomtar det är allt, en julklapp är inköpt till sambon, skinka, köttbullar och gravadlax samt revbensspjäll är gjord sen blir det inte mycket mer. En förkylning satte stopp för allt julstök...........

Men i morgon ska jag vara tillsammans med nära och kära.(Jag hoppas jag mår lite bättre då). Det är det viktigaste på Julen tycker jag . Det blir jul ändå utan att man lagt tusentals kronor på julklappar eller städat som en tok, inge kul att på julafton sitta som en urvriden disktrasa och sova när Kalle Anka går på tvn ;) Ja inte för att jag har varit så någon jul men det finns nog många som har det så...........


Kommentarer
Postat av: Birgitta Kullberg

God Jul på dig också, även jag är förkyld och har fått dra ner på tempot. Men som sagt det blir väl jul ändå. Ska proppa i mig lite medicin innan jag kör iväg och jobbar mitt sista arbetspass i jul, slutar 8.30 i morgon bitti. Hoppas jag får sova några timmar i natt, har sovande jour. Hoppas att nästa år blir ett bra år för dig, detta har ju varit tungt har jag sett här i din blogg.

God Jul och Gott Nytt År

Kalla hälsningar från Skåne där vi igår hade 22 minus. Birgitta

2010-12-23 @ 13:57:18
Postat av: Sanne

God Jul på dig också! Och det blir ju jul även om man inte städat och fejat...

2010-12-23 @ 15:01:14
URL: http://sannessmasaker.blogspot.com/
Postat av: Anonym

God Jul Eva!Vi syns imorgon.Kramar Karola

2010-12-23 @ 19:02:02
Postat av: Anita

Krya på dig och städning och julklappar är inte det viktigaste. Att få hitta julstämmning bland nära o kära står högst.

GOD JUL

Anita.

2010-12-23 @ 22:26:31
Postat av: Carina i Ockelbo

Det blir jul ändå, utan en massa städning. viktigaste är som du ju skriver att träffas.

Önskar dej en god jul.

Jag ser fram emot nästa syträff och projektet vi skall sy då.

Vi höres

2010-12-23 @ 23:28:59
URL: http://anno1896.blogspot.com/
Postat av: Anneli Consell

God Jul Eva. Krya på dig så du kan njuta av julen. Låt dom andra passa upp dig lite extra och ge dom en kram som tack.Det värmer mer än alla klappar.

Kram Anneli

2010-12-25 @ 11:56:40
Postat av: MissStorm

Hoppas du haft en härlig jul och att förkylningen snabbt gick över! En god fortsättning önskar jag dig!

2010-12-29 @ 00:40:56
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0