Broderar & målar medan...............

tvättmaskinen snurrar och gör sitt.

Broderar på jeans som sedan ska bli en necessär, en beställning(en liten "rese apoteks necessär" beställd av sambon) 


Loralie damen(Nifty Nurses) har jag förminskat, texten bestämde sambon, och det röda korset har jag ritat och stygnsatt själv. Fler bilder kommer, men det är så här det ser ut just nu.



Målar även i vitt.................

Bokstäver, lampfot som jag oxå ska dra ny el i, samt en sjuarmad ljusstake.
eventuellt passar jag på att måla min stora spånkorg med lock idag oxå. 


Kommentarer
Postat av: carina

vad mysigt det ser ut med allt pyssel.

Har lite möbler att måla vi oxå.

2010-08-04 @ 22:23:21
URL: http://broderatiockelbo.zoomin.se/
Postat av: MissStorm

Visst är det roligt att måla! Och det blir verkligen jätteskillnad på prylar med lite ny färg!

2010-08-08 @ 20:37:28
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0