Vilken underbar morgon!!!

Jag vaknade av att sambon väckte mig och sa att det var frukost på balkongen. När jag klev upp så var det så ljust för ögonen att man nästan blev snöblind ;) det hade kommit massor av blötsnö...................

Så här ser det ut utanför mitt sy-rum.


Foto taget från vår balkong.


Även detta taget från balkongen.


Så här ser min domherre ut nu.


När frukosten var avklarad så kom posten............Inga räkningar!!!
Ibland blir man riktigt överraskad, idag kom det ett kuvert med ett litet kort och fina BERLOCKER, att dekorera mina sydda saker. Tusen Tack Lisa!!!!!  : - )

Kommentarer
Postat av: Anns Gröna

Ah så vacker liten fågel! Nu blev jag sugen att "lappa" igen.

Ha en fortsatt skön dag!

Kram

Ann

2010-04-22 @ 12:31:30
Postat av: MissStorm

Jag blev ju nästan gråtfärdig när det var så där vitt ute nu igen... :/ Och på radion spelade någon hurtbulle "Ja se det snöar"... Tur att det inte stannar kvar så länge!

2010-04-23 @ 20:26:44
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0