Jag trodde våren var här..............

Men vi fick snö idag :(   inget som ligger kvar men ändå !!!!!! Vill ha värme nu.

Igår var jag och hämtade mitt paket från Textilia.

Paketet innehöll detta..............
  Ett torn att förvara alla undertrådsspolar. lätt att hålla ordning, inget trassel, enkelt att ta med en "våning" när man ska iväg på tex. sy cafe eller kurs.


Det kom ju lite snö som sagt, passande att sy en domherre ;)

Det blev även ett Paper-pieced(sy- på- papper- teknik) mönster.............jag har sytt lite på den nu ikväll.
nu saknas den röda ramen och den yttresta ramen samt montering och kant.

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Men rackarns vilken fiffig trådgrej

En sån vill jag åxå ha =)



Ha de gott

2010-04-22 @ 07:22:37
URL: http://www.quiltis.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0