Löpare med broderad Geisha

Nu på morgonen sydde jag färdigt kanterna på löparen som min systerson skall få.
Systersonen har just flyttat hemifrån till en studentlägenhet, då kanske det kan vara roligt för honom att få ett litet paket med posten och systersonen gillar Japan så ett japanskt broderi kan väl inte bli fel : )


37x97 cm.


Sydde på ett sidenband i grönt som dekoration.


Mittpartiet gjorde jag dels för att få in de färgerna systersonen har
i sitt studentrum samt att få löparen något längre. 


Frihandsquiltad, Passpoal(tyg 2,5cm vikt dubbelt) i ljusgrönt.

Kommentarer
Postat av: Karola

Va fin den blev.Den blir han nog glad för.Kram Karola

2009-09-16 @ 16:17:16
Postat av: inga-britt eriksson

Jaa Eva du kan då få till det. Vart får du alla ideer ifrån, det blir alltid så fint det du gör.

2009-09-17 @ 09:14:59
Postat av: Bibbi

Stiligt Eva... han borde bli ganska glad tycker jag!! Färgerna är helt i linje med "mina" så jag gillar skarpt!!

Kram!

2009-09-17 @ 10:34:06
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com/
Postat av: Lotta Öhlén

Kanon snygg, instämmer med Inga -Britt.

Ja vart får du alla idéer ifrån .

Ha de gott

2009-09-17 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0