Glöggpåse

Såg en sån fin glöggpåse på sysidan........................

Så jag ville göra en liknande ;)

 
Så här blev min glöggpåse...........


NÄRBILD: Jag gjorde en applikation(hjärta), som jag stygnsatte själv.
Sydde på en knapp som dekoration.

Texten gjorde jag i Works och använde fonten Curlz MT,  förstorade texten i paint. sedan stygnsatte jag texten i Digitizer Jr.


Nästa gång jag brodrar detta ska jag lägga ett lager rivbart under ramen
(nu hade jag bara ett lager spänt i ramen och tyget)



Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Kanon fin, längtar efter glöggen nu :)



Kramen

2009-09-23 @ 13:33:16
Postat av: Lenis

Åter igen ett superfint alster att inspireras av. En sån skulle jag också vilja göra.

/Lenis

2009-09-24 @ 19:50:59
URL: http://lenis07.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0