Nya gardiner

Idag åkte sambon och jag ut till Ikea, vi handlade värmeljus, blockljus, kronljus, batterier
och även en bit tyg (2m)

Så nu har jag broderat och sytt gardiner till köket som ska sättas upp i morgon, men jag måste putsa fönstret först ;-)
(fick en pik av sambon idag -våra köksgardiner ser ut som påskgardiner!!!!!!..............mm, det är våra påskgardiner ;-) gul/vit rutiga. Men jag har inte hittat något tyg som passat förut)

Broderade på naturvit bomull. Broderier från Sew Swell Designs "BlueWork broderier" men mina blev rosawork ;-)


Nu hänger gardinen på tork efter att jag har avlägsnat markeringar.

     
   
Bilderna går att förstora.
Tar nya foton, ev i morgon om jag hinner putsa fönster och få upp gardinkappan och sy det som ska vara nertill....

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Men milde, vikka fina gardiner du får . Vacker lyster i tråden .Sort ???



Ha de gott

2009-10-06 @ 09:31:16
Postat av: Karola

Dom blir nog jättefina i fönstret.Kram Karola

2009-10-06 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0