Lampkjol

Ibland blir det många inlägg på en och samma dag........................

Man har 102(UFO:n) projekt som ligger och väntar på att bli färdig...................ändå börjar man sy annat  ;)

Nu har jag sytt en lampkjol. Eftersom jag inte hittar den jag sydde förut, den ligger väl i nån ufo hög eller tyghög så blev det att sy en ny.


Sytt av en linne stuvbit, brodyr, sydde även två syddaveck ett monogram med sambon och min första bokstav.


Så här blev den. Det ska vara ett vitt sidenband, men hade inget vitt hemma -så man tager vad man haver!


Kommentarer
Postat av: Irene

Den är bara så underbart vacker

Kram på dig

2009-10-04 @ 21:25:02
Postat av: Lotta Öhlén

Åhhh guu så sötr den är .

Ja du Eva , 4 små ord

Du är en pärla :)

Ha de gott

2009-10-05 @ 11:43:06
Postat av: MissStorm

Mm, vackert! Och sedan ett rött sidenband till jul...

2009-10-07 @ 22:18:46
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0