En väska till!!!!!!!!!!!!

-Vad syr du nu?? -en väska, svarade jag. 
-Hur många väskor ska du ha??? sa sambon och skakade på huvudet innan han åkte och jobbade.
 ;-)


Men det är ju så roligt!!!!

Så här kommer bilder på den senaste väskan.


Här är tygerna jag använt. (jag var förut med i en Dansk tygklubb på nätet
Stoff klubben. har en del tyger som legat orörda.........)

Höjd: 27cm, botten: 16x12cm
  
 På framsidan gjorde jag en liten ficka med dragkedja.


Närbild på fickan.


Baksidan.
Väskans foder har fickor för nycklar med nyckelband och mobilficka.

Väskan har en dragkedja upptill.
Så här ser det ut innan jag syr fast dragkedjan i väskan.


Broderade några blommor för att ha som dekoration på väskan.........
HQ 217.

   
jag har svårt att bestämma om jag ska ha dom på väskan eller ej.
Vad tycker du????
Klicka på bilderna för att göra dom större.


Kommentarer
Postat av: Bettan Holgersson

Klart att blommorna ska sitta på väskan! Den är jätteläcker!

Kram sytanten.

2009-11-01 @ 10:01:10
URL: http://sytanten-bettan.blogspot.com
Postat av: inga-britt eriksson

toppenfin väska, jag tycker att du ska ha blommorna med, men att dom ska vara svarta alla tre.

2009-11-01 @ 10:54:36
Postat av: June

Ursnygg väska! Jag tycker att väskan är så snygg i sig så det behövs inte mer. Det känns mest lite kladdigt med blommorna på medan den känns väldigt snygg och stilren utan.

2009-11-01 @ 12:52:19
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: Lotta Öhlén

kanon väska, håller nog lite med June, jag föredrar åxå väskan utan blommorna



Ha de gott

2009-11-01 @ 15:25:56
Postat av: Bibbi

Jag är nog lite böjd åt att hålla med sambon... men det ÄR ju roligt! Väskan är jättesnygg och blommorna ska vara med. Men du kunde sy en till svart ( du tycker ju att det är sååå roligt att sy):o) och byta ut en av de vita. Den kvarvarande vita kan ju sitta kvar nere på det mörka!! Så... nu har du ett alternativ till!!Du jbbar väl nattskift i natt??!!

Ha det gott!

2009-11-01 @ 22:57:12
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com
Postat av: MissStorm

Ja, hur många har du egentligen nu?! :)



Jag tycker att du ska sy fast blommorna. De blir pricken över i.

2009-11-02 @ 22:00:17
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0