Lite nya tyger...........

Idag var jag in på Ohlssons Tyg för att köpa kuddstopp/fiberfill.
Hittade även så fina tyger som jag tyckte jag behövde.................. : )


Rosablommiga tyger har jag letat efter länge, men inte hittat.............


Bilderna är "klickbara"

p.s jag köpte även kuddstopp/fiberfill det jag var in för att handla  ;  )

*************************************************************************************

Förra veckan köpte jag några fina tyger på Sybutiken Pastellen

av dessa ska jag sy en duk

Lurade även med min Mamma ut till Ikea för att köpa bordsskiva och ben till mitt syrum. Köpte även hyllkonsoller,
dom har varit slut hur länge som helst men nu fanns inga hyllplan istället ..............får väl köpa dom vid ett senare tillfälle.
Sen hoppas jag att det blir mer ordning i mitt sy-rum. 
Så i morgon blir det att röja, skruva ihop bord och göra iordning där inne.

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Mmmmm ljuvliga tyger :)

2009-03-02 @ 21:04:52
Postat av: MissStorm

Vackra tyger! Du visar bilder på syrummet sen hoppas jag..? Jag suger i mig all inspiration!

2009-03-03 @ 21:07:22
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0