Boktips!

För ett tag sedan såg jag en ny bok, tyckte den var  lite väl dyr, så jag beställde ingen då................

Efter att jag fått sett några bilder(Tack Carina!) ur boken HÅND I HANKE så blev det en "VILL HA" upplevelse.
Så jag beställde 1 ex. från Adlibris. Den kom idag.
Oj vad mycket fint. Fastnade för många projekt som jag skall sy ur denna bok.

Den heter:
HÅND I HANKE Sy og guilt av Anne-Pia Godske Rasmussen, KLEMATIS förlag.

Några smakprov ur boken

Alla bilder är klickbara...........dock lite suddiga för jag använde inte blixt ; ).......svårt att hålla kameran stilla länge.

Kommentarer
Postat av: carina

ja jag ser att du är lika nöjd som jag, såå fina projekt de finns i den boken.

Nu lite reklam ,ni som inte har den köp den hi hii

2009-03-05 @ 06:21:54
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: Lotta Öhlén

Underbar bok, nästan så jag vill sy det mesta men men blir väl som vanligt ,,,,,,,,,,,ingenting .

Jag bara njuter av den.

Ha de gott

Kram

2009-03-05 @ 07:18:52
Postat av: Irmeli Sjölander

Hej Eva! Jag gick kurs för Anne-Pia i höstas och sydde kassar och fiskbörsar - otroligt söta. Tar med dem den 14:e om du vill se. Anne-Pia är en härlig människa, men jag fattade inte ett ord av hennes danska! Men kul och mycket lärorik kurs, hon är en sån person som bjuder på en massa "gratistips". Det gillar jag!

2009-03-06 @ 13:07:46
Postat av: Eva

Hej Irmeli!

Ja,ta gärna med och visa den 14:e. Låter som en spännande kurs..........är lite sugen på att gå någon rolig kurs hoppas det går att ordna till hösten.

Eva

2009-03-06 @ 23:14:11
URL: http://minaquiltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0