handdukar..........

Som det snart ska bli broderier på......................Bara jag kommer på vad jag ska brodera.
Det måste vara värmen som gör att fantasin helt stannat upp, jag som var sååååååååååå sugen på att brodera på dessa när jag kom hem från City Gross i går.
Jag blev sittande vid datorn för att leta reda på ett passande broderi................och där blev jag sittande.

Det lutar åt att det blir samma broderier med kaffekopparna som jag hade på handduken som jag broderade före midsommar.


9,95/St på City Gross

Kommentarer
Postat av: Carina i Lingbo

hallå

ja du de förstår jag, att det står still med broderier i denna värme.Likadant här, inte sytt nånting. puuuuhh man har fullt sjå att orka arbeta.

Ett tips från mig brodera sommar motiv på dem.

en livboj , fiskmås eller ankare , nåt som har med sol & bad o göra. Jättefina handdukar i alla fall.

2009-06-29 @ 22:28:34
URL: http://www.angladoft.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0