Bytt, bytt kommer aldrig mer igen.

Min "Scrappande" syster Elisabeth hade en väska över, som jag bytte med henne mot en necessär.
Det är nog det bästa byte jag gjort. (Även Elisabeth blev nöjd)
Den är så bra att ha med sig på Sy-Cafe, Broderiträffar m.m. eftersom den har så många fack  får alla saker sin speciella plats i väskan -rullkniv, sax, måttband, nålar, tråd, märkpennor, fingerborg, sprätt, tyger och ditt pågående projekt om det inte är för stort.

 
(Bilder "lånade"från internet.)
Jag har samma sort som den till vänster, väskan till höger finns på Clas Olsson och är en verktygsväska. 
Pris ca 300-400:-

Väskan till vänster finns att köpa på Scrapbooking affärer och internetbutiker, här nedanför är adresser till två.

Butik lilla Handarbetsboden/Bollnäs. Webbutik  http://lillahandarbetsboden.se/default.asp?cat=52

Butik Arkivet Papper & Design/Göteborg. Webbutik  http://www.arkivetdesign.se/?artnr=Tote-Ally+Cool+r%F6d

P.s  det finns fler butiker som har dessa väskor, men dessa hittade jag när jag tittade lite snabbt på nätet.

         
Här är några bilder på min väska. I botten på väskan finns ett fack med dragkedja i facket finns en liten låda som går att ta ur, bra för småsaker- märkpennor, sprätt, tråd m.m.

Ha en bra dag! I Gävle öser regnet ner och det blåser kraftigt.......................kanske det blir lite sömnad idag.


Kommentarer
Postat av: MissStorm

En kompis har en sådan pysselväska och visst är de bra! Själv släpar jag runt på en stor verktygslåda från Clas Olssons.



2009-07-12 @ 11:26:17
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0