det är inte mycket man orkar i värmen

Men att göra några klick på tangentbordet orkar jag göra.
I går kom paketet. från anyhow.se inredning, design, färg & form http://anyhow.se/
Snabb service + + + +

Allt var så väl inslaget ++++++,
alla band låg i små cellofanpåsar  (alltid + för det där lilla extra)


MITT INKÖP:
Klassiska klädnypor som ska användas i syrummet och inte till tvätt. .
Linneband med vit kant.........finns alltid nått att dekorera med, bra att ha.
Linneband smalt.............alltid bra att ha.
Linnespets................finns alltid saker som kan behövas piffas upp med linnespets.
Glimmiga knappar............det kan man väl heller inte vara utan.

SUMMA SUMMARUM:
Man kan ju aldrig veta när man behöver dessa "bra saker" som jag inhandlat................eller hur??
Allt kommer till användning förr eller senare  ;- )

Närbild på klädnypa
Jag ska leta rätt på ett snyggt  snöre som jag ska ha tillsamans med mina nya klädnypor.


I väntan på att bli anväda får spets och band vara upplindade på spinnrockens spolar och vara en fröjd för ögat på min vita lilla hylla. Allt som är vackert får gärna vara framme..................................

Kommentarer
Postat av: Lenis

Vad fint det blev! Men sån ordning har inte jag i mitt syrum, där är bombnedslag.

/Lenis

2009-07-02 @ 10:34:53
URL: http://lenis07.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0