Sytt lite till............

Sytt och sytt, jag har monterat tyg i broderiramen och tryckt på start  sen när maskinen stannade bytte jag tråd och  26910 stygn senare ...............vips! så blev det ett broderi med en CupCake.
Medans maskinen broderade satt jag i köket och kollade på internet och gratis broderier, vi hann äta lunch oxå.


Enfärgad kökshandduk i bomull


Närbild på broderiet


Nu ska jag gå och sova lite middag är ju inte riktigt frisk ännu...........så orken är det lite si och så med och när jag vaknar hopas jag huvudvärken gett med sig : )

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Kanon läckert, vikken snygg handduk :-)

2009-02-18 @ 15:38:55
Postat av: carina

blev ju jättefint men gud vad jag blev suugen på en bakelse //har bara nå torra kakor hemma ändå,,föresten så skall jag snart lägga mig ,och man skall väl inte äta bakelser mitt i natta.

2009-02-18 @ 22:44:51
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: MissStorm

Mm, mums! Och det låter så lyxigt med en maskin som sköter jobbet själv... :)



Hoppas tuppluren hjälpte och att du mår bättre nu!

2009-02-19 @ 21:11:09
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0