Börjar bli frisk..........

Så i går kväll fick jag lust att vara en stund inne i mitt syrum fast det ser ut som ett bombnedslag just nu ..............men skjuter man lite saker åt sidan och lägger en del på golvet så får man en liten plats att hålla till vid.... hihihi.

Så i det blev en liten haklapp med broderi från Smart Needle




Frotte tyget och blommiga-kantband kommer från Sybutiken Pastellen.
Modellen på haklappen har jag ritat själv.


Ett litet lamm broderat, benen hänger lösa.

SAXARNA JAG KÖPTE FRÅN IMAGERING VAR JÄTTEBRA.

Broderade även två hjärtan i går ....................men slutresulatate på det får ni se en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Lotta Ö

Men himmel va gulliga dom är

Kramen

2009-02-18 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0