Tomten kom tidigt i år...............

I år måste jag ha varit väldigt snäll. För idag fick jag en tidig julklapp av Sambon :)

Sambon  skulle in på tobaksaffären och lämna in Trav.............sa han.
När han kom tillbaka till bilen  sa han -Eva kom, vi ska titta på tyg.

??? Tyg, sa jag vad ska du ha det till?????

Vi går in på Sybutiken Pastellen och möter Kerstin , då säger "K" -Eva vill ha en julklapp!

EN SYMASIN!!!

Och jag ser ut som en fågelholk.



Jag fick en  Memory Craft 6600, samt ett bord till den men det fanns inte hemma så det får jag vänta på ett tag.

TACK! Underbara sambo.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Grattis till en jättefin julklapp!! Den kommer du inte att nöta ut sååå fort!!

Ha det gott!!

2009-12-01 @ 22:07:18
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com
Postat av: Irmeli

Vad kul, det var ju precis vad du önskade dig! Stort grattis! P.s lite avundsjuk att du fick ett bord OCKSÅ.......

2009-12-01 @ 22:22:42
Postat av: Linneas mamma

Wow! Vilken tur att jag har en sån bra svåger!!! För annars kanske du inte fått en sån fin julklapp :-)

2009-12-01 @ 23:38:36
URL: http://enpiruette.blogspot.com/
Postat av: inga-britt eriksson

Då får jag säga GRATTIS, väldigt snäll tomte du träffat.

2009-12-02 @ 09:33:14
Postat av: Lotta Öhlén

Men ett bamse Grattis Eva, vikken mysig o snäll sambo du har.

Åh du som så länge velat ha en sån maskin.

Jag är jätte glad för din skull :)

Kramiz

2009-12-02 @ 18:51:21
Postat av: MissStorm

Wow! Inte för att jag riktigt förstår mig på vad den kan som din nuvarande inte kan..? Men eftersom du verkar mycket glad är det bara att gratulera och vara glad för din skull! :)

2009-12-04 @ 18:09:44
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0