Brun och vit


Förr

Lampan jag köpte på loppis
Är nu vit..................


Här hänger min plåtlampa på tork ............
Sprayburken räckte endast till lampan, jag hade hoppats på att den skulle räcka till en ljusstake oxå. Men jag har ju använt sprayen till annat oxå så det var kanske inte underligt att det tog slut. Men det räckte till lampan och det var huvudsaken.

Idag bestämde jag mig för att ta tag i mitt syrum igen...........hm, undrar vilken gång i ordningen?????
så jag var ner i källaren och tog upp en stor spånkorg med lock(som jag vill måla vit) för att lägga ner lite stora otympliga saker såsom kuddar, stoppning, spillbitar av mellanlägg, större tygstycken m.m
Men sen blev det inget mer gjort för jag började med lampan istället, när jag insåg att det går inte få någon ordning där inne förren jag fått upp hyllorna på väggen..................som jag hoppas blir snart, GÄRNA IGÅR ; )

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Tänkt vilken skillnad lite vit färg kan göra! Jag har också spraymålat lite vitt här hemma nu.



Hoppas du haft en härlig helg i solen!

2009-08-09 @ 22:55:09
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Lydia Jeppsson

lampan blev ju jättesnygg och oj så duktig du är på att sy, jag blir nästan stum av beundran! :o)

Ha det bäst, Lydia

2009-08-11 @ 08:56:09
URL: http://lydiasgronafingrar.blogspot.com/
Postat av: Lotta Öhlén

Men rackarns va mysig lampan blev.

Skulle passa alldeles utmärkt i min hall :)

Ha de gott

2009-08-12 @ 06:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0