Necessär

Fick för länge sedan en beställning av sambon på en necessär till hans systerson. Men som vanligt blir det att man sitter och syr i sista minuten................
Den blev klar strax innan jag skulle åka iväg till syfestivalen i Kista.

Det är en necessär som ska användas till linser och linsvätska,
därför broderade jag den passande texten.

Så här långt hann jag när jag insåg att jag inte hade någon passande dragkedja hemma.


Så här blev den efter inköp av dragkedja .


baksidan


Närbild på broderier

Kommentarer
Postat av: Christian



Hej Eva (morbrors sambo)



Tack för den fina necessären, den är jättefin.

Har redan packat i den :)



Mvh. Christian



PS Hälsa Kent

2009-04-06 @ 18:13:20
Postat av: Lotta Öhlén

Hej hej, nu är jag här igen.Har måsta bytt dator då den andra gått sönder.

Hoppas allt är bra :)



Snygg necce, kanon mönster

2009-04-07 @ 07:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0