lite blandad kompott

Igentligen skulle jag brodera detta broderi i morgon på broderiträffen...............
men jag blev så sugen på att se hur det ser ut färdigbroderat.

Färgerna kommer inte till sin rätt på fotot. även markeringar kvar som ska avlägsnas.
Magnoliakvist broderad på ett svart tyg som ska sys till Väska/kasse.


Trot eller ej men det går även att brodera på disktrasor : )
-Jag har provat.

Broderiet kommer från Janome och är ett gratisbroderi.
I själva fjärilen är det solvy(försvinner i vatten) som försvinner så fort disktrasan börjar användas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Tittar in hos dig då och då - och njuter av att se dina fina saker. Kassen blev bara så himla fin! Och broderiet - sånt skulle jag också vilja göra.

Ha en fortsatt skön helg!

Kram

Ann

2009-04-25 @ 22:11:38
Postat av: Lotta Öhlén

Men himmlars va läckert. måste jag prova. I veckan flyttar det in en ny i mitt syrum ,,,,,,Janome Memory Craft 6600 !!!!!!!!

Vad sägs om det då ??

Hahahahah Ha de gott

2009-04-26 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0