Cirkeln är snart sluten..............

-Vilken cirkel då,  tänker kanske ni...............

Fick en beställning på en necessär sydd av en cirkel  : )
Så här långt har jag kommit i mitt "cirkelarbete".............
även dragkedjan(på metervara) är isydd då jag tog fotot men det syns ej på bild.
Ska snart sy ihop cirkeln till en necessär.
På det rosa fältet upptill har jag broderat ett namn(det har jag tagit bort ifall den som ska få den kanske kikar in på min blogg)samt pressat på Swarovskikristaller. Egna gjorda snedslå, det småblommiga tyget.

Nu mina vänner ska jag fortsätta sy klart.................SLUTA CIRKELN så att säga : )
Bild på den färdiga necessären kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0