Host, host, host

Förkylning på G.............har ingen ork, ont i kroppen och halsen gör ont. .
Men annars är det bra: )

Sitter vid datorn och kollar mina broderi-filer, kom då på att jag skulle brodera detta broderi
från Zundtdesign.com
Mycket fina broderier, broderierna håller hög klass, kan varmt rekomenderas.
Finns några gratis boderier att ladda hem, även mega-hoop broderi gratis. 
Broderiet kommer från Zundtdesign.com




Valentin


Närbild på broderiet.
mått ca 6,5x9,5 cm
Sydd med Robison-Anton polyestertråd och Metallic Gold tråd även den från Robison-Anton.

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Så romantiskt! Vad ska du göra av broderiet sen..?

Hoppas du kryar på dig snart!

Och tack för lyckönskningen. Operationen gick bra.

2008-09-11 @ 18:22:37
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej missstorm!

Jag har inte bestämt mig för vad jag ska använda broderiet till ännu, det får nog ligga och mogna lite :)

Eva

2008-09-16 @ 14:30:08
URL: http://minaquiltar.blogg.se/
Postat av: Solveig Norder

Oh, så sött. SKA DU GIFTA DIG ????



Kramar Solan

2008-09-20 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0