Shoppat

I förra veckan shoppade jag lite ..................


2 härligt vita stora muggar från Indiska 59:- st
4 latteskedar från Ica maxi 29:-

Varm choklad i dessa med en klick vispgrädde eller
kanske en god värmande soppa kan ju inte bli fel i dessa muggar.



Ett litet keramik hjärta från Sia 19:-



Hjärtat ligger på ett ljusfat på rumsbordet med lite stenar från vår Rhodos resa i våras,
en snäcka samt två kakformar med värmeljus.
(det är två fat som ligger på varann, tennfatet fick jag av mamma som hon köpt på loppis, det vita fatet med hjärtan köpte jag på Hemtex förra hösten)




Sambon köpte en Råsaftscentrifug................... oj vad det var gott med juice från denna apparat.
1 äpple, 1 apelsin, 1 morot, ca 6 vindruvor och 5st Physalis blev en god och uppfriskande dryck.
EN RIKTIG VITAMIN KICK : )

Kommentarer
Postat av: MissStorm

De där muggarna gillar jag! Har själv stått och fingrat på dem... :)



Råsaftcentrifug låter som en bra idé! Jag vet inte vad jag ska göra av alla äpplen. Jag är inte så förtjust i varma äpplen så äppelpaj etc. lockar inte så mycket.



Julmarknad låter mysigt för övrigt!

2008-09-30 @ 22:22:25
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Är den ätt att diska??? Råsaftcentrifugen alltså???

2008-10-01 @ 00:22:57
Postat av: Eva

Jo, det är många delar att diska, 5-6 st, men tappar man upp vatten med lite diskmedel så är dom snabbt diskade :)

Juicen blir så goood så det gör inget att det blir lite disk:)

<3<3<3<3<3EVA<3<3<3

2008-10-01 @ 13:03:14
URL: http://minaquiltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0