Några nya handdukar...........

I går sydde jag en  kökshandduk av en bit linne som jag fick av en kusin tidigare i våras, klippte till 4 st handdukar och fållade dom efter långsidorna.

Broderade en handduks-hängare  med lite svampar upptill på handduken och nertill blev det en bård med svampar.
Kul med lite höstigt i köket.........................



Det står ju inte på så är det jul igen :  )

Idag städade jag lite, men mellan varven hann jag med att ladda brodermaskinen med lite broderier oxå.
Det blebv ytterligare en handduk, men den här gången blev det lite tomtar.



Närbild på handduks-hängaren.
Handuken skall tvättas & strykas så solvyn försvinner
(solvy använder jag när jag broderar dessa hängare).


På nederdelen av handduken broderade jag denna tomte med paket.


Blommor



Katter

Nu har jag några kökshandukar att byta med............................

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Så fina handdukar! Jag är extra svag för svamparna.

2008-10-07 @ 20:46:45
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0